Tisdag 24/2

Skulle jobbat idag men efter en kortare magsjuka (söndag kväll till måndag förmiddag) tog jag det säkra för det osäkra och stannade hemma från jobbet.
 
I söndags efter att jag vaknat åkte vi till Bäckebol för lite fönstershopping. Mådde lite halvkasst men tänkte att det nog berodde på för lite sömn under helgen (jobbade 20-05 fredag till lördag och 17-02 lördag till söndag).
Väl hemma blev det inte bättre men jag fick trots allt i mig maten vi lagat. Kändes som att jag besökte toaletten stup i kvarten och tillslut kom det lilla jag ätit upp. Därefter kändes det hela något bättre men det var det inte. Spenderade natten med att springa till toaletten flera gånger och var fortfarande inte helt bra i går morse.
 
Efter lunch kände jag mig frisk då jag fått behålla både frukosten och lunchen men läste på 1177 att man ska stanna hemma minst ett dygn efter man blivit frisk.
 
Kändes helt underbart att få träna idag då det inte blev mycket av den varan i helgen eller igår.
 
Imorgon är back to work med fys på eftermiddagen så då blir det lite konditionsträning, antingen en löprunda i skatås, på bandet eller en timme på crosstrainern =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0