Onsdag 5 februari 2014

Jaha.. så bra gick det med mott löfte om att skriva oftare.. haha..

Har hänt mycket sen sist; var i London över min födelsedag, fick halsfluss när jag kom hem och fick inte ett jobb jag hade sökt.

Denna vecka har jag hittills jobbat kväll i måndags och natten till idag.

I helgen införskaffade vi en ny badrumsvåg som "skannar" kroppen. Man får veta sin fettprocent, hur mycket vätska det finns i kroppen (%), muskler, benmassa (kg) och hur många kalorier man ska äta per dag, både basal och vid träning (hur mycket ställer man in själv).
Sen vi köpte den har jag gått ner nästan ett kilo i vikt och nästan en halv % i fett.

På grund av halsflussen flera veckan kunde jag inte träna som vanligt. Denna veckan har det blivit lite bättre och vi har haft vilodag idag. Imorgon kör vi lite löpning utomhus, runt Lilla Delsjön för min del.

Ska försöka bli bättre på att skriva, men det är lätt att glömma bort det.

So long



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0