Lite uppdatering

Då har man avslutat ännu en arbetsdag och är på väg hem. Tänkte göra en liten uppdatering sen sist.

Jobbade natt under helgen med Emma och Dani. Hände inte jättemycket.
Var ledig i måndags och passade på att träffa mamma.

Har jobbat dag tisdag --> idag och är helt slut. I tisdags fick jag träffa min elev och var sjukt trött efter det. Igår hände inte mycket på jobbet och Andreas hade lagat korvpytt när jag kom hem.
Idag har det varit fullt ös med ett samtal som var så jobbigt att jag var nära på att börja gråta.

Imorn blir det dag igen och sen är jag ledig hela helgen. Ska bli så skönt.

Kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0