Födelsedag!!

Födelsedag idag och A kom med te och presenter medan jag fortfarande låg i sängen.

Köpte lyxfrulle från Espresso House bestående av deras äggmacka och vaniljlatte :)

På jobbet fick jag en Aladdin-ask av en kollega och själv ska jag bjuda på två varianter av chokladmuffins, en med vita chokladpluppar och en med vit choklad smaksatt med kokos och mandel. Dessutom bjuds det på mini macarons med mint chokladsmörkräm och vanliga med vit choklad- och apelsinsmörkräm.

Bilder kommer senare då jag inte kan ladda upp från mobilen :(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0