Gräsänka!

Då har jag sovit tredje natten ensam eftersom A är bortrest i jobbet. Det som är jobbigaste är, förutom avståndet, tidsskillnaden. Denver, som han är i, är 8 (!!) timmar efter vilket blir jättekonstigt om vi ska prata, t.ex: han ringer när han ska äta frukost och då har jag eftermiddagsrast eller när jag säger godnatt har han nästan precis ätit lunch.

Går som sagt in på fjärde dagen utan honom och än så länge har jag inte hunnit känna efter ordentligt eftersom jag försökt hålla mig vaken så pass länge att jag ska vara så trött att jag somnar med en gång och inte kan känna efter.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0