Mars

Jaha.. då var mars här också..
 
I lördags visade det sig att våren faktiskt verkar vara på väg då några snödroppar börjat visa sig ganska bra..
 
 
 
I söndags var vi på Passion för Mat och det var nog inte sista gången vi gick på den mässan. Men nästa år får vi försöka att inte smaka på lika mycket...
Godast?? Det står mellan Lejonet & Björnens Sea Salt Caramel-glass och två olika kakor, en med hallon och något mer och ett gäng olika biscottis.
 
Snart är det dags för ett pass på jobbet (till 05) så jag får nog börja förbereda "frukosten" och eventuellt lite mellis att ha med så jag inte snaskar godis eller annat onyttigt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0