Hello!

Var ett bra tag sedan jag skrev och anledningen är att jag inte mått så bra den senaste tiden, eller egentligen inte på ca 15 år.

Men jag har nu börjat få hjälp att hitta mig själv, min självkänsla och tillit. Genom detta kommer jag förhoppningsvis sluta försöka vara alla andra till lags och säga ifrån när jag inte håller med eller om det är något som inte passar mig.

Det senare i sig är svårt då jag i princip hela mitt liv anpassat mig efter andra för att inte såra eller göra någon upprörd och ledsen. Även om det är något jag jobbar med kommer jag framöver vara mer självisk och inte tänka lika mycket på vad andra tycker utan göra vad JAG vill och känner för.

Får se hur lång tid det tar innan nästa inlägg, kan inte lova att jag skriver oftare utan tar det när det blir. Men min förhoppning är att jag ska få en nytändning och börja skriva om sådant som intresserar mig men även använda bloggen som en dagbok och skriva av mig för att få ut en del av det som får mig att må dåligt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0