Blandat

Då så, lite bilder som utlovat..
 
Behöver jag säga nåt??
 
I lördags var vi på Dinner 22 med mamma och pappa för att fira min födelsedag. Delade halstrade pilgrimsmusslor och löjrom med blini med mamma och A till förrätt, åt Blackangusbiff med pommes och tryffelbearnaise till varmrätt och Créme Brulée med kaffeglass till dessert. *mums*
 
Fick totalt 6 PT-timmar, en timme helkroppsmassage, presentkort på Akademibokhandeln, pengar, en t-shirt och 3 handkrämer från L'OCCITANE en Provence (superbra) av A, mamma och pappa samt A's mamma och sambo.
 
I söndags var vi ute på en härlig promenad i det härliga vinterlandskapet som blivit hos oss. Både A och jag fick en känsla av att vara i fjällen och med tanke på hur det såg ut var det kanske inte konstigt.
 
 
Ibland är det svårt att tro att man inte befinner sig uppe i fjällen..
 
Var perfekt väder för utförsåkning så det var ju synd att vi faktiskt nite befann oss i fjällen den här söndagen.
=(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0