150203

Igår städade jag halva huset, tränade och var på Allum med mamma. Fick köpt ett par nya jeans på rean, träningshandskar, underkläder och en present till en väns dotter.

Fortsatte städa imorse; dammsög det jag inte tog igår och moppade golv i alla rum som dammsugits.

Invigde handskarna på gymet och är väldigt nöjd att jag köpte dem, inga mer onda handflator :)

Har börjat skriva ner på papper vad jag äter och tränar istället för på VK, för att se om det gör någon skillnad. Ska köra på det denna veckan och gör en utvärdering av det på söndag kväll alt. måndag morgon efter att jag vägt mig.

Sitter på jobbet och har ca fyra timmar kvar att jobba...

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0