Katastrofalt

Det var över en månad sedan jag senast gjorde ett inlägg och det har berott på att motivationen helt enkelt inte funnits. Jag tänker inte säga som jag brukar "att det ska bli bättre från och med nu" för det kommer jag inte kunna hålla. Däremot kan jag säga att jag kommer skriva när andan faller på.
 
Just nu håller jag på att förberada pulled pork från scratch, vilket egentligen bara är picnicbog som får sjuda i flera timmar i gjutjärnsgrytan med salt, peppar och lagerblad. Av det kommer vi, A och jag, göra en ljummen sallad med morot, palsternacka, lök och vitkål som får "rostas" i ugnen. Är supergott och mättande. 
 
Recept och bilder kommer senare =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gyllensvärdskan

Den här bloggen kommer i första hand handla om mina tankar om kost och träning och allt som hör därtill men även om min vardag med jobb och familj.

RSS 2.0